Veelgestelde vragen over retouren

Hoe stuur ik mijn product terug?

De makkelijkste manier om je product te retourneren is door contact met ons op te nemen via email. Hier begin je je retour. Na je aanmelding nemen we contact met je op. 

Contact

Is mijn retour bij jullie aangekomen?

Zodra je product bij onze retourenafdeling binnen is gekomen, laten we jou dit middels een ontvangstbevestiging per e-mail weten. Uiteraard gaat hier wel enige verwerkingstijd overheen. Zie jij bijvoorbeeld op de site van de vervoerder dat jouw pakket bij ons is afgeleverd, maar heb je nog geen mail? Geen nood. Komt eraan zodra het pakket bij ons is verwerkt.

Hoe wissel ik mijn kortingsbon in?

Het is mogelijk dat je na je retourzending van ons een kortingsbon krijgt. Bijvoorbeeld wanneer je product niet meer te repareren is en het ook niet meer nieuw te verkrijgen is. 

De service die je verwachten mag.

Top
Oops!
Je bevindt je momenteel op onze consumenten website. Hier vind je bijvoorbeeld producten met de optie voor kleinere afname hoeveelheden. Voor voordelige prijzen ga je naar onze zakelijke website. Maak hieronder een keuze op welke website je verder wilt gaan.